Informasjon som er tilgjengelig på nettet øker svært raskt. Men fortsatt har vi bare 24 timer i døgnet for å absorbere mer innhold. Vi vil aldri få et sekund mer, ikke sant? Så hvordan nå de som er interessert i hva du har å si?
Vårt forslag
Fokus på de få strategiske tingene som betyr noe og mye mindre på alt annet. Å ta opp folks tid på dårlig innhold det er å kaste bort tid og publikum vil IKKE bli oppmerksom på ditt budskap.
Det handler om hvor, når og hvordan
La oss anta at du kjenner din kundegruppe og hva som er viktig for dem (ikke for deg). Deretter – hvor, når og hvordan forteller du din engasjerende historie? Dette er det det handler om.
Innholdet er viktig, men bare hvis det er bra – og forteller en historie som er av interesse for kundene.
Ja, vi er lidenskapelig opptatt av godt innhold. Og vil gjerne jobbe med deg for å forstå din kundegruppe ved å gi dem det de trenger – slik at de skal bli engasjert og motivert.
Alt det praktiske
Noen må også ta vare på alt praktisk arbeid. Tenk på oss som en utvidelse til teamet ditt. Arbeid med tekst, bilder, grafikk og video har vært kjernevirksomhet for oss de siste 19 årene. Vi vil hjelpe deg med å publisere, markedsføre, overvåke og optimalisere innholdet ditt – å vite “hvor”, “når” og “hvordan”.